Oświetlenie to nasza największa pasja

Pytania i odpowiedzi

Zamówienia

Czy mogę uzyskać porady w doborze lamp?

Oczywiście, że tak! Skontaktuj się z nami.

Jaki jest termin dostępności lamp?

W większości przypadków produkty są dostępne od ręki lub w terminie do dwóch tygodni.

W przypadku dłuższych terminów realizacji, niezwłocznie po otrzymania zamówienia informujemy klienta o tym fakcie.

Czy można dokupić do oświetlenia klosz lub abażur?

O dostępności i cenie kloszy oraz abażurów  dowiecie się kontaktując z nami  telefonicznie lub e-mailowo.

Czy można jeszcze coś domówić do złożonego wcześniej zamówienia?

Jeśli wcześniej złożone zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub przez email i wybrane produkty dodamy do wcześniejszego zamówienia.

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić?

Można wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • przedpłata - przelewem bankowym
  • płatność online - poprzez system Przelewy24
  • za pobraniem - płatne kurierowi przy odbiorze paczki
  • gotówką - przy odbiorze osobistym

Jeśli płatność kartą online się nie powiedzie, co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Możemy zamienić płatność online na płatność przelewem.

Możemy również anulować zamówienie i możesz je złożyć jeszcze raz wybierając płatność online.

Dostawa

W jaki sposób wysyłacie swoje produkty?

Oświetlenie wysyłamy firma kurierskimi: DPD, FEDEX, DHL, SCHENKER

W dniu wysyłki klient otrzymuje maila z nr listu przewozowego i linkiem do śledzenia przesyłki.

Ile trwa dostawa?

Po przekazaniu kurierowi, towar jest dostarczany najczęściej w następnym dniu roboczym, najpóźniej do 48h.

Ile kosztuje przesyłka?

Przy przedpłacie na konto i płatności online – 18 zł

Przy wysyłce za pobraniem - 28 zł.

Zamówienie powyżej kwoty 300 zł- przesyłka GRATIS bez względu na wybraną formę płatności.

Lamp firmy Namat oraz lamp podłogowych pozostałych producentów nie wysyłamy za pobraniem.

Czy mogę ustalić czas/datę doręczenia?

Tylko datę, wystarczy dołączyć taką informację do zamówienia.

A Co się stanie jeśli nie będzie mnie w domu?

Firma kurierska informuje klienta przed dostarczeniem, jeśli nie ma Cię w domu dostawa

zostaje przesunięta na następny dzień. 

Czy wysyłacie towar za granicę?

Wysyłamy tylko w przypadku gdy klient przyśle po paczki swoją spedycję

Reklamacje i serwis

Jak złożyć reklamację?

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej (link do formularza reklamacji). Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie po otrzymaniu informacji w formie pisemnej oraz odbierane i wysyłane na nasz koszt.

Reklamacje ilościowe i uszkodzenia mechaniczne należy zgłosić niezwłocznie po ich stwierdzeniu, nie później jednak niż w terminie 3 dni od daty otrzymania przesyłki.

Informujemy, że źródła światła dołączane nieodpłatnie do opraw oświetleniowych nie podlegają reklamacji.

Kurier dostarczył uszkodzoną/naruszoną przesyłkę, co mam robić?

Proszę pilnie w obecności kuriera skontaktować się z nami telefonicznie dzwoniąc na numer

22-8379622 lub 22-8379607 udzielimy instrukcji postępowania.

Jak długo trwa reklamacja towaru?

Nasi pracownicy robią wszystko żeby proces reklamacji przebiegł szybko i sprawnie w jak najkrótszym terminie. Na rozwiązanie reklamacji przysługuje 30 dni.

Jaka jest gwarancja na oświetlenie?

Na każdy nasz produkt dajemy Państwu 2 lata gwarancji.

Nie dotyczy to żarówek dołączonych do lamp.

Zwroty

Czy mogę zwrócić towar, jeśli mi nie odpowiada?

Można zwrócić lampy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej ( mailowo ) w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (link do formularza zwrotu).

Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć dokument zakupu (jeśli nie zaginął) i dostarczyć na własny koszt na wskazany przez nasz adres, który wyślemy po otrzymaniu formularza zwrotu.

Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany produkt musi być kompletny.

Gwarantujemy zwrot wartości towaru i zwrot ewentualnych kosztów dostawy do Klienta.

Jak szybko otrzymam pieniądze za zawrócone lampy?

Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe po otrzymaniu przesyłki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta.