Oświetlenie to nasza największa pasja

Regulamin świadczenia usług sklepu Pstryk

§ 1

Pstryk jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest firma Istrapol Spółka Jawna E.Ostrowska, K.Pęgiel z siedzibą w Warszawie przy UL. JUTRZENKI 83 B, 02 -230, NIP: 522-005-66-43 REGON: 012517076 KRS: 0000139415. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie Pstryk.

§ 2

Pstryk jest internetowym sklepem z oświetleniem, za pośrednictwem, którego użytkownicy mogą nabywać towary 24 godziny na dobę przez cały rok.

§ 3

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem Pstryk wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

§ 4

  1. Aby złożyć zamówienie, należy na stronie sklepu wypełnić wskazany na stronie formularz bez konieczności rejestracji.
  2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji, wybór ilości i kliknięcie znaku ?kupuję?. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
  3. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie firmy bez dodatkowej opłaty.
  4. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia. Lamp podłogowych nie wysyłamy za pobraniem.
  5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia.
  6. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
  7. Przesłane do nas zamówienie od Zamawiającego jest potwierdzane telefonicznie lub mailowo przez Sprzedawcę.
  8. W przypadku jeśli zamówiony towar jest niedostępny, Sprzedawca informuje Zamawiającego o przewidywanym czasie dostawy.
  9. Standardowy czas realizacji zamówienia - od 3 do 20 dni roboczych. lampy Aldex - do 40 dni roboczych. W przypadku wydłużonego terminu realizacji zamówienia Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym. W związku z sytuacją epidemiologiczną termin realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.
  10. Zamówione towary są doręczane przez firmę kurierską DPD, FEDEX lub UPS pod wskazany przez Zamawiającego adres.
  11. Odbierając przesyłkę od kuriera Zamawiający powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm pakowych naklejonych na przesyłkę.
  12. W przypadku wykrycia wady opakowania przesyłki Zamawiający powinien odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie powiadomić sklep o zaistniałej sytuacji. Po otrzymaniu zwrotu uszkodzonego towaru wyślemy do Zamawiającego nowy towar. Przyjęcie przez Zamawiającego przesyłki w uszkodzonym lub noszącym ślady ingerencji opakowaniu bez zastrzeżeń powoduje bowiem wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
  13. Formy płatności: Zamawiający może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • przedpłata - przelewem bankowym na konto Sprzedającego- koszt przesyłki 18 zł
    • za pobraniem - płatne kurierowi przy odbiorze paczki- koszt przesyłki 28 zł
    • poprzez system Przelewy24- koszt przesyłki 18 zł
    • gotówką - przy odbiorze osobistym- bez dodatkowych kosztów
    • zamówienie powyżej kwoty 300 zł- przesyłka GRATIS bez względu na wybraną formę płatności. Lamp firmy Namat oraz lamp podłogowych pozostałych producentów nie wysyłamy za pobraniem.
    Dane do przelewów:
    ISTRAPOL SP.J.
    UL. JUTRZENKI 83 B
    02-230 Warszawa
    61 1050 1924 1000 0092 0208 3284 ING BANK ŚLĄSKI

§ 5

  1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie (mailowo lub listownie) w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (link do formularza zwrotu).
  2. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany produkt musi być kompletny. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć dokument zakupu (jeśli nie zaginął) i dostarczyć na własny koszt na adres firmy.
  3. Gwarantujemy zwrot wartości towaru i zwrot ewentualnych kosztów dostawy do Klienta.
  4. Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości w terminie do 14 dni.
  5. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Do świadczeń takich zalicza się m.in. zamówienia na produkty, które zostały w szczególny sposób zmienione zgodnie z życzeniem klienta, oraz produkty, którym na życzenie klienta w produkcji nadano cechy nietypowe (np. niestandardowy kolor).
  6. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

§ 6

  1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej (link do formularza reklamacji). Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie po otrzymaniu informacji w formie pisemnej oraz odbierane i wysyłane na koszt Sprzedającego).Reklamacje ilościowe i uszkodzenia mechaniczne należy zgłosić niezwłocznie po ich stwierdzeniu, nie później jednak niż w terminie 3 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Informujemy, że źródła światła dołączane nieodpłatnie do opraw oświetleniowych nie podlegają reklamacji.

§ 7

Dane osobowe podawane podczas rejestracji Klienta lub zakupu są wykorzystywane zgodnie z polityką prywatności sklepu Pstryk, zgodnie z RODO.

§ 8

Informujemy, iż w związku ze zmianami i nowelizacją ustawy o podatku VAT (zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy o VAT) faktury za zakup oświetlenia można otrzymać jedynie po informacji w chwili dokonywania zakupu. Od 1 stycznia 2020 r. Klienci, którzy nie zgłoszą chęci otrzymania faktury w momencie zakupu, nie będą mogli jej uzyskać w późniejszym terminie.

§ 9

Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

§ 10

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane ceny lub dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt ze Sprzedającym.

§ 11

Promocje i rabaty oferowane przez sklep Pstryk nie łączą się ze sobą. Kody rabatowe "dla wysyłki" we wszystkich akcjach promocyjnych prowadzonych przez sklep Pstryk obowiązują tylko przy płatności poprzez system Przelewy 24 lub przedpłacie przelewem na konto.

§ 12

Rejestracja oraz składanie zamówień jest równoznaczne z akceptacja niniejszego regulaminu.